Lamborghini Spark 155.4-215
Model:Lamborghini Spark 155.4-215
Jedinečný v každom ohľade. Lamborghini Spark je nový modelový rad stredne a vysoko výkonných traktorov, ktoré už na prvý pohľad vynikajú nezameniteľným dizajnom z dielne Giugiaro. Prevodovky s radením pod zaťažením „Powershift“ ponúkajú široký výber modelov a konfigurácií určených pre najrôznejšie úlohy, od orby po siatie, od zberu po prepravu.
Popis
Fotogaléria
Videogaléria
Dokumenty

 

Nový traktor z rodiny Spark. Vyvinutý bez kompromisov. Kombinuje vynikajúcu kvalitu a spoľahlivosť s bezkonkurenčnou technológiou vo svojej triede. Nová rada Spark ponúka výber z deviatich 4 alebo 6 valcových modelov s výkonmi od 156 do 226 HP. K dispozícii je výber z dvoch rozmerov rázvorov (2543 mm alebo 2848 mm), dvoch variant prevodovky a troch konfigurácií kabíny.

Traktory Spark, navrhnuté s nezameniteľným vkusom Lamborghini, majú exkluzívny a elegantný vzhľad. Spoločnosť vyvinula rodinu Spark s presným cieľom ponúknuť mimoriadne kvalitné, spoľahlivé traktory s pokrokovou technológiou. Zmeňte spôsob práce so štýlom. 

Motor

 

Nový Spark je poháňaný 4 alebo 6 valcami Deutz TCD Stage IV a Stage V, ktoré sú pohotovejšie, majú vačšie rezervy krútiaceho momentu a sú úspornejšie ako motory predchádzajúcej generácie. Vďaka systému dodatočnej úpravy výfukových plynov (SCR) a pasívnemu filtru pevných častíc (DPF) tieto traktory spĺňajú prísne nové emisné predpisy.

Pasívny filter pevných častíc (DPF) nevyžaduje regeneračné cykly vykonávané vstrekovaním ďalšieho paliva do systému, generuje sa menej tepla pod kapotou a to má za následok vyššiu úsporu paliva.

Prevodovka

 

Najvýraznejšou črtou novej rady Spark je vylepšená nová prevodovka so 6 rýchlosťami vpred, 3 rýchlosťami vzad a 5 rozsahmi. Verzie RCshift sú vybavené plne automatickou prevodovkou s výberom robotizovaného rozsahu. Nová prevodovka ZF umožňuje traktoru dosiahnuť rýchlosť 40 km/h pri otáčkach motora 1200 ot / min.

Okrem toho ide o inteligentný systém riadenia, ktorý automaticky prispôsobuje vlastnosti samotnej prevodovky štýlu jazdy prevádzkovateľa.

Hydraulický systém

 

Nadmieru efektívny. Hlavný hydraulický systém je štandardne napájaný čerpadlom s maximálnou kapacitou 84 l / min, zatiaľ čo voliteľne sú k dispozícii 120 l / min (je štandardný pre Spark 215) a 160 l / min. Samostatné čerpadlo dodáva hydraulický systém riadenia pre dokonale hladký chod vo všetkých situáciach. K dispozícii je až 5 zadných hydraulických rozdeľovačov a ďalšie dva vpredu. Vo verziách RCshift sú distribútori elektronicky a proporcionálne riadení. 

Zadný zdvih je k dispozícii s nosnosťou až 10 000 kg, zatiaľ čo voliteľný predný zdvih s ovládanám ponoru a polohy je ponúkaný s nosnosťou až 5 480 kg. Aby sa minimalizovala spotreba paliva, všetky modely majú na výber z režimov: 540 / 540 ECO / 1000 / 1000 ECO.

Kabína

 

Nové kabíny MaxiVision a MaxiVision druhej generácie sú teraz oddelené od kapoty motora a ponúkajú vynikajúce pohodlie s ľahko používateľnými ovládacími prvkami a funkciami. K dispozícii sú tri rôzne verzie panoramatickej strechy. Nová jednotka InfoCentrePro má 5-palcový farebný displej a spolupracuje s joystickom umiestneným na lakťovej opierke.

Ovládač obsahuje funkciu Comfortip, ktorá umožňuje vodičovi ľahko zvoliť smer a rýchlosť jazdy či ovládať predný a zadný zdvih. Nová rada Spark je taktiež pripravená na ISOBUS a najmodernejšie systémy poľnohospodárstva, ktoré sa dajú ovládať pomocou 12- palcového displeja iMonitor3. Medzi ďalšie možnosti patria dve nezávislé videokamery, 40 000 Lumen LED balenie v štyroch svetelných jednotkách a doplnkové riešenia, ktoré zvyšujú bezdrôtovú správu a prenos údajov do systému traktorov.

Technické špecifikácie

 

žiadne videá k dispozícii