Lamborghini Spark VRT 155.4-215
Model:Lamborghini Spark VRT 155.4-215
Univerzálny v každom ohľade. Traktor Lamborghini Spark VRT je univerzálny traktor vhodný pre rôzne druhy prác, či už sa jedná o poľné práce alebo obslužné práce v hospodárskych budovách. Okrem nezameniteľného vzhľadu traktora z dizajnérskej dielne Giugiaro Design, je verzia VRT vhodná pre tých, ktorí využívajú pri práci široký rozsah pracovných rýchlostí a uprednostňujú individuálny prístup a výber zo širokej palety modelov a rôznych konfigurácií.
Popis
Fotogaléria
Videogaléria
Dokumenty

Nová trieda traktorov Spark VRT, ktorá bola vyvinutá bez kompromisov, kombinuje vynikajúcu kvalitu a spoľahlivosť s bezkonkurenčnou technológiou vo svojej triede. Nová modelová rada ponúka výber z 9 modelov so 4 alebo 6 valcovými motormi a výkonom od 155 do 215 HP, novou prevodovkou a vynikajúcim komfortom. K dispozícii sú tri voliteľné jazdné režimy: automatický, manuálny a PTO; tri stroje v jednom.

Traktory Spark sú navhrnuté s nezameniteľným vkusom Lamborghini, majú exkluzívny a elegantný vzhľad.

Spoločnosť vyvinula rodinu Spark VRT s presným cieľom ponúknuť mimoriadne kvalitné, spoľahlivé traktory s pokrokovou technológiou. Keď raz vystúpite na palubu Spark VRT, všetko sa zmení.

Motor

 

Nová skupina Spark VRT je poháňaná 4 alebo 6 valcami Deutz TCD Stage IV a Stage V, ktoré sú pohotovejšie, ponúkajú väčšie rezervy krútiaceho momentu a sú dokonca úspornejšie ako predchádzajúca generácia. Vďaka systému dodatočnej úpravy výfukových plynov používajúceho (SCR) a vďaka pasívnemu filtru pevných častíc (DPF) tieto traktory spĺňajú prísne nové emisné predpisy.

Pasívny filter (DPF) nevyžaduje regeneračné cykly vykonávané vstrekovaním ďalšieho paliva do systému, čo zaručuje zníženie tepla generovaného pod kapotou a úsporu paliva. Elektronický viskózny ventilátor maximalizuje účinnosť motora.

Prevodovka

 

 

Vďaka mechanickým prevodovým pomerom je prevod plynulý, efektívny a pohodlný na používanie. Toto umožňuje vodičovi ľahko udržiavať ideálnu rýchlosť pre akékoľvek pracovné podmienky pre dokonalé výsledky.

Kvôli maximalizovanej účinnosti vo všetkých podmienkach a pri akýchkoľvek otáčkach sú jednotky riadenia motora a prevodovky v neustálom kontakte, zatiaľ čo funkcia rozťahovania prívesu zvyšuje bezpečnosť pri jazde s prívesom.

Hydraulický systém

 

Hlavný okruh je štandardne napájaný čerpadlom na snímanie zaťaženia 120 l / min (ako voliteľné príslušenstvo sa dodáva čerpadlo 170 l / min), zatiaľ čo hydraulický riadiaci systém je napájaný samostatným vyhradeným čerpadlom. Traktory Spark VRT sú vybavené samostatnými nádržami na hydraulický systém a samostatnou olejovou vaňou, zatial čo maximálna kapacita zadného zdvihu sa pohybuje od 6 200 do 10 000 kg v závislosti od verzie. 

Voliteľný predný zdvih s funkciami ovládania ponoru a polohy má maximánu kapacitu 4 110 až 5 480 kg. Všetky traktory tejto rady ponúkajú výber zo štyroch režimov vývodového hriadeľa: 540 / 540 ECO / 1000 / 1000 ECO, aby sa zaistila mimoriadna všestrannosť, ktorá je potrebná na vykonanie všetkých možných úloh s výbornou spotrebou paliva.

Kabína

 

Nová kabína MaxiVision druhej generácie je úplne oddelená od kapoty motora a ponúka vynikajúce úrovne s ľahko použiteľnými ovládacími prvkami a funkciami. K dispozícii sú tri rôzne verzie panoramatickej strechy, zatiaľ čo nová jednotka InfoCentrePro má 5- palcový farebný displej, ktorý spolupracuje s novým multifunkčným joystickom umiestneným na lakťovej opierke vodiča.

Joystick obsahuje funkciu ComfortTip, umožňujúcu vodičovi nastaviť rýchlosť jazdy a smer jazdy. Taktiež umožňuje upraviť predný a zadný zdvih a množstvo ďalších funkcií. Nová rada Spark VRT je tiež pripravená na ISOBUS a najmodernejšie systémy v poľnohospodárstve. Tieto funkcie možno spravovať aj pomocou 12- palcového iMonitora3. Medzi ďalšiu výbavu patria dve nezávislé videokamery, 40 000 Lumen LED balenie v štyroch svetelných jednotkách a doplnkové riešenia, ktoré zvyšujú bezdrôtovú správu a prenos údajov do systému traktorov.

Technické špecifikácie

žiadne videá k dispozícii